Trött mamma och son...

2011-11-26 @ 09:48:06

Stackars min lila bebis vilken eftermiddag/kväll vi hade igår... Lionel fick uppemot 39 graders feber och snorig så försökte med Alvedon, koksaltlösning, nässug.... Han skrek nästan konstant från 21 till tolv på natten vi vaggade, tittade på nalle puh, lät han leka med allt möjligt, matade, busade, bar i selen... Inget dög då fick vi ta det i omgångar klockan elva la jag mig och försökte vila tills halv tolv då stackars M var helt förstörd så jag gick runt och bar på han och äntligen somna han. Sen att vi fått vara upp hela natten och mata och bära runt på är en annan sak :p

M är och jobbar och lionel somna just jag ska följa hans exempel jag somnar nästan när jag skriver det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback