Måndag it is!

2012-03-05 @ 07:29:50

Igår hann jag aldrig skriva mer det var full rulle hela dagen.
Först så var det självklart bus och mys med Lionel innan hans middsgsvila. Sen stor städning och handling. Efter det åkte vi ut till mina föräldrar och Lionel somna i bilen så M satt och lyssna på sporten i bilen en stund så lilleman fick sova :p
Eftersom vi inte har ett badkar tyckte Lionel det var jätte roligt att bada i mormor och morfars stora badkar :) synd att jag redan hade duschat då hade jag också velat bada med han :)
Sen åt vi en jätte god middag och efterrätt. Lionel var super trött redan klockan 18 så vi fick skynda oss lite och åka hem.

Idag är det en ny vecka och usch Blä... Känns inget kul alls jag är trött för Lionel inte sover ordentligt och är nervös inför imorgon..

Här är mammas lilla städhjälp hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback