En egen dag..

2012-03-03 @ 07:42:42

Gårdagen var bra men vagnen vi kollade på var skit ful och inte värd det priset som personen i fråga skulle ha. Vi åkte efter det till babyproffsen och testkörde en babyjogger city mini och den var jag riktigt nöjd med. Dock vill jag prova en annan babyjogger model innan jag bestämmer mig.

Min lillebror var ju som sagt här i går och vi åt tacos och såg på Harry Potter.

Idag ska jag faktiskt få en dag för mig själv och det känns jätte konstigt. Men M måste öva sig lite för kommande pappaledighet :p så nu ligger jag och drar mig i sängen ska gå upp snart. Sen bär det av till Göteborg för att först gå till nordstan och kolla på kläder. Sen till baby och barnmässan och träffa en vän där. Kommer väl typ ring M 1000 gånger för att höra att min lille prins mår bra :p ja jag är en hönsmamma och det kommer jag att vara!

Nu blir det dusch ...

Bild på Lionel för någon vecka sen, duktiga killen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback