Behövde en paus..

2012-03-02 @ 08:37:39

Ja det är en månad sen jag skrev ungefär. Det har hänt så mycket och jag kände att jag behövde komma igång med ett bra vardagsmönster och nu har jag och familjen hittat det!

Lionel har blivit 10 månader och kryper runt som en lite vilding. Ställer sig mot allt och gör sånt som han inte får för mamma ;)
Tänkte skriva lite om Lionel just nu.
*Han kan peka på lampan när man frågar vad den är.
*Han kan härma vovven, katten och lejonet :p
*han kan sitta små stunder och pilla och leka med sina leksaker helt själv.
* för en vecka sen var vi på Bvc. Nu är Lionel 75,5 cm lång och väger 8795 g.
* håller oss i en hand när han går det är fordrande svajigt.

Ja jag mår också bra och har kommit igång med träningen 3-4 dagar i veckan. Känns jätte skönt men det är lite extra tid som går bort för mig men det är värt det.

Ikväll så kommer min lillebror hit och vi ska äta tacos och mysa. Vi ska även kolla på en vagn efter M kommer hem. Hoppas vi gillar den.

Nu känner jag att det nog är ett blöjbyte på din plats. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback