Tråkig måndag..

2011-11-07 @ 09:06:16

Godmorgon... Jag skrev ett inlägg i går men det verkade inte synas här. Nu leker jag och lionel med alla hans leksaker men jag får mest springa efter han och säga aj aj när han tar tag i sladdar, bankar på balkongfönsterrutorna :p han är snabb som attan när han bestämt sig. Idag har vi ett BVC besök inbokat för att se att Lionel gått upp i vikt... Det jobbiga är att lilleman fortfarande har sin infektion och är gnällig och trött... Nu har jag blivit förkyld också...
Man märker hur trött han är... I går somna han halv sju... Och valna 4:30 för mat sen somna han till 6:00 och fick komma upp och sova i våran säng till 7:45. Någon som vet om det finns någon säkerhet sak att gömma sladdar i... Är så orolig att lionel ska göra sig illa på dom..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback