Orolig mamma..

2011-11-07 @ 19:59:34
Jag blir så arg! hade skrivit ett inlägg så försvann det aja på ett igen... Vi var ju som sagt på BVC och vägde lilleman och han har bara gått upp 145g på 2,5 vecka det är inte speciellt mycket... Vet inte vad jag ska göra han får mat precis när han vill men när han inte vill ha kan man ju inte tvinga i han mat..Hoppas det blir bättre snart jag är orolig hela tiden... Förut lagade jag mat det blev bakpotatis med skagenröra och varma mackor med tomat,vitlök och parmesanost.. riktigt gott! Dock fick jag inte äta maten i ett sträck utan jag och sambon turadesom att ta hand om en gnällig son :p Men det spelare absolut ingen roll...äta kan man göra när han somnat. Nu ska jag gosa ner mig med en filt i soffan fryser i dag...brr..
Mammas lilla skatt! Du är det finaste jag har
Mammas lille prins på dopfesten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback