Nu bloggar jag...

2011-11-04 @ 15:55:19
Nu har jag tänkt att börja blogga...bloggade lite när jag var gravid men inte speciellt mycket så det tog liksom stopp.
Lite om mig och min familj.
Jag heter sofie och är 21 år, jag har en son som är 6 månader och heter Lionel tillsammans bor vi med Lionels pappa Mikael i kungsbacka en bit söder om Göteborg.
Jag födde Lionel på Valborgsmässoafton den 30 april, 9 dagar efter att han var beräknad att komma han trivdes i mammas mage ;)
Jag är mammaledig med Lionel så jag tänkte att det skulle vara roligt att skriva lite här om våra dagar och Lionels framsteg. Jag läser en del andra mammabloggar och tycker det verkar vara en jätte bra idee att skriva av sig som mamma men också att få dela med mig av våran underbara son.
Ja och desginen är ju löjligt ful haha men ska försöka se om någon vill hjälpa mig med det jag är inget bra på sånt.
Kram :)

Kommentarer

Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Ja gör det! Sjukt smidigt och leveranstiden var 1 dag! Paketet kom idag och jag beställde igår.. Det kallar jag snabbt ;)

2011-11-04 @ 17:59:40
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Go liten plutt du har... =0) Han fyller dagen före mig, hehe.

2011-11-07 @ 20:01:09
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback