Måndag

2011-11-21 @ 15:56:56

Jag är dålig som bloggar så lite usch fy på mig... I fredags tog vi det lungt nätterna är fortfarande jobbiga, när m kom hem så skulle jag åka iväg. Måste tillägga att det är en av dom första gångerna jag var utan Lionel. Var rädd för att det skulle vara jobbigt och att jag skulle grina eller något :p men det gick ju jätte bra ringde bara 2 gånger haha. Jag och mamma var på en julmarknad var väldigt mysigt och det ska jag definitivt göra nästa år. Dom hade en tomte som satt med barn i knät som skulle lämna sin önskelistor. Hoppas Lionel vill göra det nästa år :)

I lördags så skulle vi göra massor men blev typ inget gjort, lagade hemmagjorda köttbullar och skulle gå och köpa något lördagsmys men jag hamnade i soffan helt slut var jag.

I går vi busade vi och badade efter en liten olycka. Sen åkte jag och lionel till lionels mormor och morfar var mysigt.
Just det igår när vi städade hemma så har Lionel fått för sig att han ska jaga dammsugaren ser sjukt kul ut :)..


Kommentarer

Postat av: Maddo

Aaaw, så sött! Han är ju som en hund om han jagar dammsugaren! ;)

2011-11-22 @ 10:22:02
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback