Mamama....babababa

2011-11-24 @ 11:44:32

Ja som rubriken lyder låter det hemma när Lionel håller i gång... Man vill ju gärna tro att han säger mamma och pappa men han testar nog mer sin röst :p. I dag är det verkligen regn och rusk... Tycker ändå det är november nu och då vill jag ha snö!
Åh jag titta på blocket i morse och ser att ett företag i Göteborg har utförsäljning på sina Emmaljunga nitro city jag vill så gärna ha en sådan!! Men man kan ju drömma iaf :p
Att gå någon längre stans idag är inte så aktuellt.. Men jag borde börja vika tvätt och göra mig ordning jag är jätte trött idag gäsp... Jag ska pröva ge Lionel gröt på kvällen nu igen och se om han sover bättre hoppas!

Just det lilleman har börjat att upptäcka glaset ut mot balkongen jätte kul tycker han och köra huvudet och nappen i rutan... :p


Kommentarer

Postat av: Maddo

Vi hr klarblå hösthimmel och jag kommer inte ut. Vi kanske borde byta väder? :P

2011-11-24 @ 14:19:57
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback