Kräk bebis...

2011-11-08 @ 12:39:15
Ja morgon och förmiddag har väl mer eller mindre bestått av att byta blöjor och kläder både på mig och lilleman. Efter andra gången jag blivit nerspydd så orka jag inte mer tänkte väl mer eller mindre ..." jaja jag får väl gå runt och lukta kräk då...en kräkmamma alltså"
Kanske skulle passa på att gå in på ica maxi och dela med mig lite av den underbara kräklukten!:p Lillen sover och jag sitter och snorar och skulle vilja duscha..
Mannen i huset kommer hem sent i dag också till råga på allt.. Hoppas Lionel sover länge sen så jag kan ta mig en dusch!
Skulle egentligen gå på mammagruppen i dag men jag luktar kräk :p, Lionel matvägrar och har feber så känns inte som det är den bästa kombinationen.
Läste föresten en artikel på aftonbladet om att det skulle finnas mögel i en speciell sort barnmat... Okej roligt att man inte vet inte om man kan mata sitt barn rätt ens?.. här är länken till artikeln på aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13901931.ab

Kommentarer

Postat av: Anna - mamma till Emanuel

Tack så jätte mycket! KRAM:)

2011-11-08 @ 12:51:35
URL: http://annathomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback