Jobbig dag..

2011-11-09 @ 16:31:53

Ja jag har inte bloggar idag har haft fullt upp med att ta hand om Lill killen.. Det är inte bättre med han har nu 38 feber och hosta och är gnällig. Ringde en sjuksköterska på vårdcentralen i dag för att jag ville att läkaren till lionel skulle bedöma om vi behöver komma tillbaka på ett nytt besök. Men det jag mer eller mindre fick till svar är att barn går igenom förkylningar... Ehm jävla kärring vad vill hon liksom?! Min son mår inte bra och hon tycker jag hetsar upp mig.. Fick tillslut en tid i morgon men då blev jag sur på henne och la på. M är påväg hem så vi ska förmodligen åka till närakuten istället...


Kommentarer

Postat av: Jenny&Loke

Jag åker in en gång för förmycket än förlite.

Hoppas det blir bättre:)

2011-11-10 @ 19:05:22
URL: http://jennysundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback