Blåsig tisdag

2011-11-29 @ 10:29:03

Jag har inte skrivit på ett tag för det har varit kaos... Storm och strömavbrott så i går fick jag och lilleman vara hos mina föräldrar. Men som tur var kom strömmen tillbaka i går kväll.
I söndags så var vi på adventsfika hos mina föräldrar det var mysigt och trevligt..vi stanna kvar efter för att se fotboll och sedan när vi skulle hem var Lionel världens skrikigaste han skrek ett bra tag tills han fick leka med mina nycklar :p sen så åkte vi hem till oss och då är det strömlöst paniken fick man ju... Tända ljus i hela lägenheten kolla så det fanns kvar vattnet till lionel i termosen och så la vi oss för att hoppas på att strömmen skulle komma tillbaka över natten men det gjorde det inte så vi fick vara hos mamma och pappa i går.

I dag är det inte mycket bättre ute blåser som bara den... Hoppas vi kommer iväg till mammagruppen sen. Lionel sover och jag har duschat och satt på en tvätt nu ska jag börja plocka undan i köket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback