Tisdag 20 december

2011-12-20 @ 17:22:25

Vi har haft lite familjeledigt från fredag till och med igår.

I helgen har vi julbakat med min familj och varit på adventsfika hos m:s familj. Sen har vi vara vart med varandra och busat och gosat med lionel. Känns som hela hösten gått i ett så du var skönt att vi var lediga tillsammans.

Idag har vi varit på Bvc och nu är min älsklig 71,5 cm lång och väger 8240g. Det var bra på båda kurvorna så vi behöver inte komma tillbaka förrän om en månad och det känns jätte bra!

Nu måste jag jaga lionel han ska ställa sig upp mot allt så jag får hjärtat i halsen!

Skulle lägga upp bilder men blogg.se strejkar.. Får bli senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback