Söndag kväll

2011-12-04 @ 22:08:05

Glömde visst helt bort att skriva i går..
Igår var vi hos mina föräldrar och firade min mamma som fyllde år och åt middag samt att lionel som vanligt blev bortskämd med mys och uppmärksamhet. På dagen åkte vi och kollade på en gåstol som jag ringt på blocket och den var superfin så vi köpte den. Han älskar verkligen den och studsar runt i den så söt i den :)

I dag har vi varit hos lionels farmor och farfar för att gratta lionels farfar i efterskott med middag och såklart blir lionel bortskämd där med med nya Leksaker och mys.

Denna veckan vet jag inte riktigt vad som händer, men på tisdag är det mammagrupp den vill jag gå på. Kanske köpa någon julklapp?


Kommentarer

Postat av: Maddo

Sötnosen ♥

2011-12-05 @ 10:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback