Söndag 3:e advent

2011-12-11 @ 10:56:09

Nu är det 3:e advent och snart är det jul helt sjukt va snabbt det går.

Igår gjorde vi inte speciellt mycket lionel var grinig hela dagen och det var inte mycket som dög, hoppas det är en tand på g annars vet jag inte vad jag ska ta mig till?

Jag skulle åka upp till mataffären och handla lite saker och när jag är påväg hem ringer Mikael. Och det jag verkligen inte ville höra fick jag bekräftat... Lionel hade försökt ställa sig upp på gåstolen och tappat balansen och slagit i bakhuvudet. Fan va jag körde fort hem... När jag kom hem så skrek han och var jätte ledsen och jag blev ledsen och skrek och m grät :p vilket kaos... M ringde iaf sjukvårdsupplysningen och pratade med dom men eftersom lionel skrek direkt när han ramla skulle det tydligen inte vara någon fara. Men ringde min mamma också och hon sa att vi ska hålls koll på han ett par timmar fram så när han somna gick vi och putta på han varje kvart men han var precis som vanligt så verkar inte som det hände så mycket mer än en liten bula och så blev han såklart rädd. Usch va hemskt...ja allt gick ju bra

Idag har vi planerat att ha barnvakt för lionel några timmar om det går med tanke på hur grinig han är. Vi ska åka med han till hans farmor och farfar... Jag vill inte egentligen men måste ju försöka... Sen ska vi ju åka hem till oss idag också behöver handla och ladda upp för en ny vecka.

Mammas hjärta vad skulle jag vara utan dig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback