Måndag ny vecka

2011-12-12 @ 15:19:41

I natt sov lionel från ca 20:00 och sen till 07:00 utan nattmål och jag är så lycklig jag verkligen kämpat med att få han att äta ordentligt på dagarna. Jag har dock gått upp en del och puffat på han eller gett honom nappen men det gör jag alltid. Nu på dagen har det dock varit svårt att få han att sova middag... Somnade vid två tillfällen i kanske en kvart och han behöver sova betydligt mer än så. Nu sover han igen hoppas han sover ordentligt nu han är så grinig annars.

Vädret är ju tråkigt, regnigt, blåsigt kan det inte komma snö istället?

Bild från igår när vi kom tillbaka efter barnpassningen. Lionel vaknade till och jag tog upp han då som han på mig igen haha Sötaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback