Lördag :)

2011-12-10 @ 12:12:28

Lördag och så skönt att man kan vara tillsammans hela familjen!

Igår var vi hos Sarah och Joel usch var jätte blåsigt och regnigt att köra var nästan på gränsen kände jag. Men vi hade jätte roligt och barnen lekte så. Sen åkte vi ut till mamma och pappa eftersom min lillebror är ensam i helgen och åt tacos i går. Somnade vid typ 22 och mellan 23 och 0:30 så höll lionel på och vända sig och så i sängen så fick gå till hans säng och vända tillbaka han och säga godnatt. Sen sov han till 6 och fick välling och sov hos mig till kvart i åtta då tog m han och jag fick sova till 9 så himla skönt!!!

Idag har vi än sålänge bara myst och busat. Får se vad vi gör av dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback