Kvälls skrivning...

2011-12-06 @ 20:44:25

Det känns bättre nu på kvällen ock jag har fått gjort en del kom till och med ut på en liten promenad. Lionel har varit så mammig idag jobbigt för jag har inte varit så super pigg om man säger så :p funderar på om man ska baka lussebullar i veckan får se..

Har iaf kommit på några julklappar som jag ska ordna med blir en del från nätet det är bekvämt och går faktiskt väldigt snabbt att få hem det man beställt.

Till en vän som har det lite jobbigt nu.. Jag vet hur du känner för jag har varit i din sits och hoppas att du snart ska må bättre. Jag är så glad för att du också ska bli mamma och få känna den kärlek jag känner när jag fått barn. Du är viktigt för mig och du kan alltid höra av dig till mig.

En bild på lionel när han var ca 4,5 månad :)


Kommentarer

Postat av: Maddo

Tack söta du! ♥ Jag vet att du finns. Det känns skönt att ha lagom kontakt med varandra, att slippa känna press men ändå känna att man har stöd. Du vet vad jag menar. Kramar i massor

2011-12-07 @ 12:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback