Härlig dag!

2011-12-21 @ 20:28:01

Idag har min kompis Elin varit här hon kom tidigt i morsse och vi åt frukost och busade med lionel. Sen har vi varit på promenad och köpt julklappar ock bakat julgodis.

Min vän Sarah och hennes son skulle komma idag men hennes som har blivit sjuk stackaren :( hoppas han blir bra snart!

Sen är jag ledsen och hjälplös vad gör man när man inte räcker till? Jag vill att alla mina vänner ska må bra och ha det bra. Men kan inte göra mer än man försöker med.

Nu tittar jag på jul med Ernst tycker han gör så många mysiga och fina saker.

Mamma har en liten tomtenisse hemma :)


Kommentarer

Postat av: Magdoo

Du räcker gott och väl min vän. ♥ Livet går upp och ner, igår va det inge bra men det är på väg åt rätt håll.

2011-12-22 @ 06:57:50
URL: http://magdoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback