Fredag igen!

2011-12-09 @ 08:18:13

Idag är det fredag känns som det nyss var fredag. Vi ska som sagt åka till min lillebror över helgen och vara där. Hade planerat att åka till min kompis Sarah men det är ju full storm ute så får se om vi kommer i väg hade varit så roligt hon har en son som är 4 månader äldre än lionel och det är så mysigt att se dom tillsammans!

Just nu har jag och lionel lagt oss i sängen och myst igen eftersom lilleman nu mer går upp klockan 6 på morgonen usch... :p just nu är han jätte mysig hihi..


Kommentarer

Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Sv: Edvin tackar nog så mycket för de fina orden :) Jo han är väl ganska tidig om man jämför med andra, men både i min och Oskars familj har nästan alla gått vid 8-9 månader så det känns inte så jättetidigt pga det.. Hur gammal är din son då? :)

2011-12-09 @ 08:22:56
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback