Äntligen fredag!!

2011-12-02 @ 12:39:11

I dag är det fredag och jag vaknade upp med min lilla prins brevid mig han vägrade somna i sin säng så då fick han sova med mig. Så mysigt att sammsova händer inte så ofta eftersom han älskar att sova i sin säng.

Vi har iaf precis kommit hem ifrån en promenad först till mataffären och sen till några affärer. Lionel fick 3 dregelhaklappar för alla and tröjor blir jätte blöta av allt dregel. Nu ska jag försöka ta hand om bus ungen och tvätta lite.
Föresten herre Gud höll på att glömma!! I går stod jag och laga mat och som vanligt slänger jag ett öga då och då på lionel och helt plötsligt står ungen på knä mot tv bänken. Haha jag hoppa runt och klappa händerna av glädje och lionel bara skratta han undra nog vad jag höll på med.

Kort på lionels inköp


Kommentarer

Postat av: johanna törnqvist

Tack vad snällt av dig! :) Ja ibland tar man åt sig mer än man borde trots det bara är röt ägg i dom där trådarna ;/ kram!

2011-12-02 @ 12:42:26
URL: http://toernqvist.blogg.se/

Postat av: Maddo

Åh, duktiga killen! Kommer ner i januari vännen. Då måste vi ses så boka inte upp något då!!!

2011-12-02 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback