30 december

2011-12-30 @ 17:57:28

Detta skulle kommit upp igår men blev aldrig publicerat:
Usch vilket väder det är ute regnar och blåser storm.

Sitter och äter varma mackor och surfar runt lite. I dag har vi inte gjort mycket nytta :p men det är okej när man är lediga och vädret är som det är. Ikväll är det Bingolotto hoppas man vinner något? Någon miljon hade ju inne suttit fel haha :)

Hoppas ni har det bra och att någon har bättre väder än vi?
Kram

Ja :p som sagt blogg.se har ju sina brister..
Men idag så har vi tagit en långpromenad och handlat lite osv. Natten var skit jobbig.. Lionel vaknade tio på kvällen tror han somna vid va halv åtta. Sen höll han på och var jätte pigg tills han somna i mitt knä vid halv tre.. Både jag och Mikael känner oss helt slut i dag..
Men vi kan inte vila riktigt ... Har en av mina närmaste kompisar som kommer ner från Stockholm och ska hälsa på. Vi ska laga mat och prata och så. Ska bli jätte mysigt saknar henne så ( hon bodde i Göteborg innan).
Nu måste jag till lionel han ställer sig upp mot allt just nu haha

Pigga killen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback