22 december torsdag

2011-12-22 @ 21:13:51

Varit en händelserik dag. Fick sova lite längre i morse då jag hade huvudvärk så m tog upp lionel. Sen har vi städat och busat här hemma.

Sen på eftermiddagen åkte jag med min syster(som äntligen är hemma), bror, mamma och pappa till jul på Liseberg. Tyckte inte det var något speciellt i år lite besviken blev jag allt. Efter Liseberg åkte alla hem till mig och m hade haft lionel själv här hemma det hade gått bra. Vi åt lite och sen skulle dom hem.

Nu håller jag på och tvätta lionels söta tomtedräkt som han ska ha på julafton. Kommer bli jätte fin! Har fortfarande ont i huvudet så blir en kort dusch nu och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback