Söndag

2012-03-18 @ 09:53:18

Veckan har rullat på som vanligt och Lionel har äntligen sagt sig första "riktiga" ord som blev mamma! Jag är så stolt och rörd :) i fredags så fick jag en fruktansvärd migrän och M fick komma hem och ta hand om Lionel. Dom åkte på en liten utflykt till biblioteket och det var tydligen jätte kul och mysigt. Lionel älskar ju böcker och att vi åker på små utflykter.

I går så fick jag besök av min kompis och hennes son som är 5 månader äldre än Lionel. Det var jätte skoj och dom leker så fint tillsammans! Sen åkte vi till mina föräldrar och åt middag och Lionel fick bada i deras stora badkar som han tyckte var jätte kul ;)

Idag började morgonen inget vidare från klockan 4 så höll Lionel på att krångla och skulle inte sova till slut när klockan var hov sex gick jag upp med han till soffan och kollade på barnprogram. Efter ett tag fick han sin välling och sen så ville han ner och leka då bara sprutar det ur munnen på han .... Stackaren har aldrig sett så mycket kräk. Men det verkar bara vara någon engångs sak... Men nu sover han i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback