Sjuk mamma..

2012-01-13 @ 09:22:10


Usch feber har jag fått... Natten har varit jobbig jag har haft feber frossa och lionel har vägrat sova som tur är sambon ledig i dag så stackaren har fått tagit lionel i natt och nu med... Jag känner mig så dålig när jag inte kan ta hand om lionel som vanligt..

Tänkte att jag skulle skriva lite vad lionel kan just nu i sin utveckling

8,5 månad
•ålar sig fram och kryper lite ibland (verkar som han hoppar över krypa stadiet).
•ställer sig mot allting som är i hans höjd, stolar, bord, tv bänk osv. Han står själv i någon sekund också.
•säger ordet "titta" när vi pekar på saker. Och något som låter som mamma men är inte helt säker på att det är det han säger. Självklart pratar han massa bebisspråk som man inte förstår :p.
•äter både vanlig mat fast mosad såklart, gröt, välling, mjölkersättning, smörgåsrån, majskrokar, och frukt.
Har fått två små tänder i nederkäken i mitten..
•älskar att gå runt med hjälp av mamma och pappa att vi håller hans händer.
•hatar att klä på och av sig samt byta blöja.

Det var det jag kom på så direkt..

Lägger in en bild på lillen från i någon dag här i veckan när hans pappa visade att man kan hålla en penna och kladda på ett papper ;) ( bilden från i går kom tydligen inte upp såg jag)


Kommentarer

Postat av: Anna Thomsson

Haha ja det hade ju varit underbart om de kunde byta blöja och natta sig själva haha!



Krya på dig förresten! kram

2012-01-21 @ 21:28:57
URL: http://annathomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback