Blir så trött..

2012-01-27 @ 21:44:40

Jag är så trött på appen jag har sagt det förut men jag är verkligen det. För mig underlättar det att kunna skriva från min iPhone eftersom jag kan ha med den överallt.

I för var vi iaf på Bvc och vägde och mätte Lionel. Nu är han 75 cm lång och väger 8495 g, det är ingen stor kille vi har men lång är han ;)

Min vän M var här idag och hälsa på det var trevligt. Dock var Lionel inte speciellt mysig och snäll idag... Han har bara gnällt och inte varit nöjd med något. Men han kan ju inte alltid vara världens gulligaste :)

Nu ser jag på filmen röd drake fy fan va hemsk den är! Haha sitter och ryser och säger till M hela tiden att jag tycker den är as läskig. Han säger till mig att sluta och titta och skrattar åt mig :p jag förstår måste se kul ut ;)

Godnatt :)

Här är mammas goding också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback